Sarcini si responsabilitați :
• Întreţine în stare de bună funcţionare căminul şi bunurile din dotare;
• Administrează bunurile căminului, primeşte, păstrează şi eliberează obiecte de inventar după caz.
• Coordonează activitatea de cazare a clienţilor, actualizând zilnic registrul de cazare;
• Urmăreşte respectarea normelor de conduită civilizată şi a regulamentului căminului;
• Conduce, organizează şi urmăreşte activitatea subordonaţilor;
• Să se asigure de realizarea eficienta a activitatilor de curatenie.
• Supraveghează respectarea regulamentului intern de funcţionare si a standardelor de calitate
specifice activităţii.
• Se asigură de păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal şi a intimităţii clienţilor;
• Observă şi monitorizează performanţa angajaţilor în timpul activităţilor;
• Colaborează cu managerii şi coordonatorii diferitelor departamente existente în structura de
organizare;
Cerinte
a) Experienta de minim 2 ani in domeniul Administrativ.
b) Studii superioare
c) Limbi straine: limba engleza – mediu
d) Cunostinte operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date.
Oferta
Pachet salarial in functie de experienta
Conditii de lucru intr-un mediul placut.
Oportunitati de afirmare.
Descrierea Companiei:
SCM CARPEX
- Categoria : Locuri de munca