ADMINISTRATOR CAMIN

Sarcini si responsabilitați :

• Întreţine în stare de bună funcţionare căminul şi bunurile din dotare;

• Administrează bunurile căminului, primeşte, păstrează şi eliberează obiecte de inventar după caz.

• Coordonează activitatea de cazare a clienţilor, actualizând zilnic registrul de cazare;

• Urmăreşte respectarea normelor de conduită civilizată şi a regulamentului căminului;

• Conduce, organizează şi urmăreşte activitatea subordonaţilor;

• Să se asigure de realizarea eficienta a activitatilor de curatenie.

• Supraveghează respectarea regulamentului intern de funcţionare si a standardelor de calitate

specifice activităţii.

• Se asigură de păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal şi a intimităţii clienţilor;

• Observă şi monitorizează performanţa angajaţilor în timpul activităţilor;

• Colaborează cu managerii şi coordonatorii diferitelor departamente existente în structura de

organizare;
Cerinte
a)    Experienta de minim 2 ani in domeniul Administrativ.
b) Studii superioare
c)    Limbi straine: limba engleza – mediu
d)    Cunostinte operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date.
Oferta
Pachet salarial in functie de experienta
Conditii de lucru intr-un mediul placut.
Oportunitati de afirmare.
Descrierea Companiei:
SCM CARPEX

  • Categoria : Locuri de munca